Assalamualaikum .. Selamat Datang ke Dalam Mrs. Simple blog .. Thanks for visit my blog .. Don't forget to follow me .. Insya-Allah I follow you back .. :D
Cerita Si Gadis ♥ Cerita Si Gadis ♥ Cerita Si Gadis ♥ Cerita Si Gadis ♥ Bacalah ♥
Saturday 4 February 2012 | 18:28 | 0 Notes
Assalamualaikum ..
holla .. huhu .. ni nak cakap ni .. sorry la ye .. blog lame banyak kenangan la .. sebab tu la saya buat blog baru supaya saya dapat lupa semua kenangan tu .. saya tak mahu ingan dia lagi .. saya harap dia pon sama .. sorry to say sayang .. saya nak SPM .. huhu .. mak pon tak bagi saya berCOUPLE .. huhu .. dia suruh saya terus fikirkan masa depan .. cikgu pon sama cakap " belum tiba masanya " .. yeah ! betul tu cikgu .. saya sokong ! huhu .. ok ok .. nanti saya cerita lagi la ye .. saje je nak promot cerita cerita ni .. and saya nak awak awak semua follow la blog baru saya ni .. :) thanks ..




| Newer Post