Assalamualaikum .. Selamat Datang ke Dalam Mrs. Simple blog .. Thanks for visit my blog .. Don't forget to follow me .. Insya-Allah I follow you back .. :D
Cerita Si Gadis ♥ Cerita Si Gadis ♥ Cerita Si Gadis ♥ Cerita Si Gadis ♥ Bacalah ♥
Saturday, 4 February 2012 | 20:47 | 0 Notes
Assalamualaikum ..
holla .. haha .. sorry la ye .. erm .. mahu cerita ni .. korang korang semua .. sape yang SPM tahun ni ? wish you good luck k .. harap korang korang semua berjaya ye .. jangan lupa doakan saya sekali .. haha .. ayat sumpah ! skema giler .. erm tak pe la kan .. korang korang pon bukannye faham sangatkan .. so, no SHORTFORM ! haha .. betul tak .. erm .. sorry la ye .. sekarang bukan mase untuk main main .. sekarang time untuk STUDY ! ye la .. SPM tahun ni kan .. sape tak takut .. huhu .. ramai kut saingan .. hoho .. so, mak selalu pesan "Hazirah, awak ni anak pertama, tunjuk yang terbaik untuk adik adik, jangan fikir nak main .. tu FACEBOOK tu, jangan nak mengadap je .. " .. haisy , -,- mak mak .. saya fahamlah mak .. FACEBOOK tu bukan main kuat lagi dia cakap .. hohuhoi .. banyak benda kena buat la .. bak kate perpatah member member .. "STUDY BIAR LEPAK ,, RESULT BIAR GEMPAK" .. ok ok .. nanti saya cerita lagi .. bye bye .. :D




Older Post | Newer Post